11.10.2018

(中伏!黑店!) 香港苦主 4PX / 四方格 / 轉運四方 / 递四方 之 追件敎學

2018年10月6日,在網上下單及完成付款。

2018年10月9日,收到賣家電郵,貨物已寄出。

2018年11月5日,仍未收到包裹,發電郵向賣家查詢。

2018年11月8日早上,收到賣家電郵,表示包裏在4PX手中,在https://www.aftership.com/couriers/4px 搵到於10月份有2次不成功派遞記錄,但我從未收過4PX任何來電或訊息,於是致電到4PX客戶服務熱線29772968。

2018年11月8日中午,在 express.4px.com/article/detail/id/500071/cid/29 搵到以下聯絡電郵地址,發送以下電郵至4PX。

To:hkcs@4px.com
cc: andyng@4px.com, kasonling@4px.com, daisylee@4px.com, shirley@4px.com, mandywong@4px.com, fangchan@4px.com, bennyma@4px.com, caibb@4px.com, lokyeung@4px.com
bcc: 賣家電郵地址

親愛的4PX,

我是Mabel Wong,  我在Alo yoga購買了兩件瑜珈衫。 但,至今我並未收到4PX寄送给我的包裹。 以下係我自行上網搵到包裏的派送情況截圖:
我知道這不是您負責的工作,但我現在很焦急,因為我聯絡了4PX客服(29772968),然後海外至香港郵包叫我自行致電24722816去查詢,而24722816那位女士一句「我呢到查唔到」,我求女士給我另一個轉介電話,得到31115618,結果電話號碼已暫停服務⋯⋯我唯有再致電客服(29772968),幸好有位黃小姐肯聽電話,我提供包裹號碼xxxxxx及我的電話號碼,黃小姐都回覆無記錄,我只好講我上網都能自行查閲包裹有2次不成功派遞記錄(但我從來無收到任何電話或訊息通知),結果提供我的全名,黃小姐覆終於有記錄,黃小姐可以幫我安排再送件,但我無法再次相信貴 公司的派送員,因10月22及23號晚上,我都在家,而黃小姐講如果今次再派遞不成功就要額外付費⋯實在没有辦法了,只能求助於您,我希望4PX能越辦越好,越做越强。 

我的包裹编號是:xxxxxx,我的電話號碼是:xxxxxx。請您能盡快幫助我解决這個問題,謝謝。給您最真摯的問候,念念不忘、必有回響。 

2018年11月9日早上,終於收到來自4PX的電話訊息,內容:要收取$20-HKD。

2018年11月9日中午,發送以下電郵給賣家。

Dear the Alo Yoga team & 4PX, 

My name is Mabel WONG, and I live in Hong Kong.  I bought two pieces of yoga top on 6 October 2018 from Alo yoga’s website and was shipped on 9 October 2018.  But I don't receive the package as yet.

After contacted with the Hong Kong courier 4PX by myself, the 4PX hotline are not helpful and impolite (refer to my previous email sent to 4PX).  One day later, I received a SMS as below:-

I remember that Alo Yoga is free worldwide shipping fee, and now why 4PX request $20-HKD fee for delivery?

I know it's not your duty, but please help me if you can. It's not easy for me. As the biggest online yoga market, I suppose Alo Yoga can make a better service.

My order number is xxxxxx, and the 4PX package number is xxxxxx.  Please help me soon. 

Thank you.

Best Regards, 

Mabel WONG 


然後,立即收到4PX來電(29772931),終於有位4PX職員𢤦得禮貌,我表示我無可能24小時隨時候命待家等侯4PX司機的消息,客服小姐表示可更改為自提點取貨,最遲三日內可取,我同意。

2018年11月9日,同日,下午,收到4PX司機來電,我表示已同貴 公司客服溝通,今日家中無人,要安排自提地點取包裏,司機表示無任何來自客服更新的消息,司機可將包裏放在我家門口,我同意。

今晚放工,我已收到包裹。

同4PX糾纏,只用了兩日。

重點:
1) 一定要screen captures 
2)白紙黑字
3)過程要比賣家知道

希望幫到大家,及

Good Luck.

28 則留言:

匿名 說...

Unfortunately this is not useful for me. I just emailed Alo and 4px. 4PX replied the product is handle by Transrush not 4px! Transrush is itself a company of 4px though!
Anyway, thank you for sharing your experience.

美寶 說...

Oh...sorry to hear that :(

Unknown 說...

很不滿意,昨天鋪頭全日休息,速遞送貨沒有人接收,有無打電話通知,就放在門口了事。不見了,誰人負責😞

匿名 說...

I totally agree! I'm in the midst of the exact same scam. Claimed they had incomplete address and contact number (all false). And completely unreachable. No number on the tracking system, don't even read the so called online feedback/queries. Googled Transrush number. No answer. And Taobao just keep saying go speak to them or seek a refund. Outrageous!

Qq 說...

唔好用,成日唔見嘢,不幸用咗,十五日要申請退款,佢通常會拒绝,就要客服介入,我一個幾月都無下文,我重有件货,俾咗錢,佢可能會承諾三日派件,但係出庫之後計,佢地一個禮拜都唔出庫,你地吹佢唔脹,贼店,轉偷人嘢,最好唔好用。

匿名 說...

Same here...... I have two packages with them for more than 2 weeks now. One number given by Taobao doesn't work and the other I found on line has only recorded messages. The only way is to message them but day after day after day they tell me to talk to so and so and so and so said they are not responsible and they can only make a note.......

DO NOT USE THEM.

angela 說...

淘寶集運10/12 已到香港4px倉,今天已是20/12,仍未收到,去物流客服不停追,只有一包句:正常情況下4個工作天送到,現在已是8個工作天了,今日搵到個電話:30183617 客服話無論如何今日18:00前會比個短信,現在18:07分了,看來又被放飛了,唉...........仲可以點做呢?我的是自提車取,只有星期一至五方可取件,即係又要星期一再追.........

Walker 說...

4PX真的是很垃圾,又慢又差。顯示16號到香港現在23號還沒到。我同事還試過不見了東西,而且一直找不到人

匿名 說...

4Px黑店,上年10月已經試過在大阪集運那邊扣了我的貨兩個月仍未發貨,原本是想定來做聖誕禮物,最終要到一月初才能收到貨。爭論一輪,才幫我發貨。
今次仍然是大阪,看到1月17號已簽收了,到了1月24號仍然待入庫狀態,然後線上客服說已簽收只不過是技術問題我在網頁看不到,但去到今天,我的包裹型沒有任何更新狀態,在線上客服重複排隊好幾次,由60位排到第一位,然後又跳去從頭排過,這個過程都花了大半天時間,重點是到現在仍未聯絡到客服!

匿名 說...

4px 只能用垃圾形容、5號出庫既貨到今日26號仍沒到達、效率十分慢

匿名 說...

同意,4px是垃圾集運,大家不要用!寄件慢,冇效效率!差!

Unknown 說...

同意正垃圾,用淘宝直送,大陸貨倉特然拒收,話件貨超重,是不銹鋼架。如大件家俬怎辦?要退回北京再下過單轉雜運?正垃圾

Unknown 說...

淘寶菜鳥4xp真的很差,自提櫃取貨
第一次物流發錯件,包裏根本不是我的
投訴電話和電郵 全不回應不負責任

今次8/3下單,統計顯示11/3已到葵涌倉
至今18/3仍未派件,投訴查詢全不回應
運費淘寶即時收,但遺失件卻不負責

Chris Martin 說...

4PX真的是超爛的黑店。投遞兩次失敗,第一次打了一通電話但我沒接到 (我在地址上註明了大部分時間在開會電話沒接到放管理室即可),就直接說投遞失敗。結果第二次連電話打都沒打,就直接說投遞失敗,然後把我東西退回去了。這也太垃圾了吧?這些快遞員都是些什麼人?然後客服電話永遠打不通,線上客服就等很久,然後各種機器人似的推託。學學順豐跟圓通很難嗎?不要求你速度快,但是最基本的準確到達總該有吧?失望透頂了。

Unknown 說...

4px正垃圾店,两次派件失敗,客服机器話跟進,但不知能不能收件,真唔明咁差的公司,淘宝还用它派件

匿名 說...

4px超爛!打電話來說送貨,等了一天都沒送,物流還顯示聯繫不上投遞失敗。第二次沒打電話就送來,送貨小哥放下東西就走人,都來不及問一下他。包裹打開東西只有一半,買四張椅子只送來了兩張。之後就是聯繫不上客服。大家千萬別再用它!
給大家提供一個內地新的集運公司:
騰集
電話:13038818720
廣東省東莞市虎門鎮懷德社區大埔工業區二區6號(轉-會員××××)

先加入會員,會有一個會員號碼,然後再添加在淘寶地址簿裡。這家集運便宜又好!

Unknown 說...

間店真係超差,等收件等到無影,遲款又退唔到。諗住意外比多一次機會,寄智能櫃又出事,連個櫃無左都唔知。客服打黎叫加錢送住宅,責任係四方我無認同時要求搵高層溝通,客服員就話遲啲再聯絡我,幾日都無聲無氣人間蒸發。
最近先知有呢類害群之馬,收左貨當無收擺埋一邊。投訴就唔理連件貨搵唔搵得返都存在問題,錢就識收但係永遠唔負責任。爛到死!

匿名 說...

真是差劲,今月用淘宝官方集运,早早比钱,迟迟不出货,同时其他集运件先后不同次序用他们,反而在合理时间寄达,但则有一件到今天还没收到,先是催了几回才出库,后来显示清关完成就没下文,收到短讯显示会3天内寄达,但都5天了都没收到,官方淘宝也是耍人一样,用机械式回答,问清楚点就说是物流公司问题,竟然出左甘多问题既物流商,完全不理解为何还要继续选用!!我还是要求自提柜取件,又没有香港电话客服,客服海外部直接话没入库,又要等查,都唔知要等几耐先有,最糟糕这件是朋友出钱付。

匿名 說...

呢間公司服務態度極為惡劣, 本人既貨件已拖足一個月都尚未收到, 而客服一直以拖延來回覆我, 亦有打過帖主提供既電話同埋4方大陸網址提供既電話, 佢地既回覆係" 我唔係負責查看, 無辦法去查件, 另提供左菜鳥既香港電話比我 , 如果朋友們你地係用淘寶既菜鳥可以打 (30183617)去問下, 但如果係直接搵4方既就無, 我已經向消費者委員會發出對4方既投訴, 希望有人都中伏既可以試send email 去消費者委員會, 亦希望多D朋友仔睇到4方既服務唔係最好既選擇

Unknown 說...

淘咗咁多年第一次遇到一個垃圾4PX, 喺集運嗰度已經收咗我七十蚊, 嚟到香港要收多我百五蚊, 舊嘢1.3米長,2K至3K重, 順豐都係最多收幾十, 呢間黑店total收咗我$200幾蚊, 千祈唔好幫襯,黑店黑店黑店

moyun 說...

4PX擁有65916162電話號碼的這個垃圾快遞員太垃圾了,簡直是你們行業裡的敗類😡。這個垃圾快遞員每次送貨送不到就會説聯絡不上我,然後就把我的貨停在那裡一直不送😡😡。而其實他從沒打過電話或發過信息聯絡過我。而且他的電話永遠打不通,即使打通了也永遠不接。這樣的事情已經發生過5次左右了,而且次次都是這個垃圾快遞員送的貨。這5次次次都弄得我很麻煩,要我和天貓客服不停打電話溝通,客服才3個工作日再3個工作日再3個工作日……直到10多天或半個月後我才能收到貨。希望你們速遞公司加強管理,不應該請這樣的害群之馬,影響你們速遞公司的聲譽。

Sohihiman 說...

4px苦主
我淘寶送張床落黎,
點知佢同我講唔可以比定個時間我,星期一至五,六點後唔送,星期六日又唔送,只得9-6時間送,仲要唔知幾時,咁我放個人係度等你幾日?好啦,我話自提,諗住叫其他公司送,都仲要收我$80登記費,依間咁既公司,入去打工就真係好,星期一至五9-6,星期六日,紅日放假,搵佢送野就算吧啦,我用其他集運都無咁串

Sohihiman 說...

4px苦主
我淘寶送張床落黎,
點知佢同我講唔可以比定個時間我,星期一至五,六點後唔送,星期六日又唔送,只得9-6時間送,仲要唔知幾時,咁我放個人係度等你幾日?好啦,我話自提,諗住叫其他公司送,都仲要收我$80登記費,依間咁既公司,入去打工就真係好,星期一至五9-6,星期六日,紅日放假,搵佢送野就算吧啦,我用其他集運都無咁串

Sohihiman 說...

4px苦主
我淘寶送張床落黎,
點知佢同我講唔可以比定個時間我,星期一至五,六點後唔送,星期六日又唔送,只得9-6時間送,仲要唔知幾時,咁我放個人係度等你幾日?好啦,我話自提,諗住叫其他公司送,都仲要收我$80登記費,依間咁既公司,入去打工就真係好,星期一至五9-6,星期六日,紅日放假,搵佢送野就算吧啦,我用其他集運都無咁串

匿名 說...

一直係海外倉不出貨,足足接近一個半星期有多先出庫,出庫後查件又查唔到,問客服只係不停話幫我盡快處理。
到咗香港成幾日又唔派貨。到今時今日都仲未收到件!呢間嘢可一不可再!

匿名 說...

4px苦主:
前天收到信息,没法打通电話及聯络本人须要在派送,整天都没有收過4px來电.

Unknown 說...

4px苦主
上一次已經試過派送失敗,今次又係,但根從來無收電話,問在線客戶又耐先有應,打電話又永遠無人聽,勁垃圾,最尾終於同在線客戶講左一輪,話會再安排派送。過左兩日先再送到,仲要送黎之前又唔打電話,禁一下門鐘就即刻走人勁無禮貌,真係以和都唔想要用佢

匿名 說...

4px 絕對黑店! 我淘寶陶左有10年,一直用官方集運。今次買左3張凳,有聽過朋友話大件傢俬用4px 就試下,3張凳分左2張單,只係普通的木凳,我一個40kg 嘅女仔單手都可以拎起一張。居然一張凳要收我$300港幣運費。都算。你都仲要整斷咗一隻凳腳。同客服講話只會陪原價嘅30%仲要唔退還運費。即係佢揼爛我啲嘢,我仲要俾錢佢。之後第二單我send咗個message叫佢哋小心啲唔好再整爛,佢哋話我有冇俾錢加固。冇俾錢加固嘅話佢哋唔保證唔會揼爛我張凳。所以由淘寶商家寄去集運倉冇事。去到集運倉要俾錢加固先至唔會爛? 我要俾錢佢哋,所以佢佢哋可以亂揼嘢?